2012. jan. 29.

No rights, no lights - Ch.16 PART TWO

~~~Serena~~~
Kirántottam az esküt abból a kézből, ahol a legkevésbé volt biztonságban.
- Hé, add ide! El...el akarom ol...vasni. - méltatlankodott Chuck össze-vissza hadonászva úgy, hogy a székről is majdnem leborult. Haragudtam rá, őszintén szólva ráuntam az önpusztító életmódjára, hogy végig kell asszisztálnom miként teszi magát tönkre.
- Beszélni sem tudsz, nemhogy olvasni, olyan részeg vagy! - feddtem meg szemtől szembe, amitől láthatóan megilletődött.
- Ugyan Serena... nem kérsz egy kortyocskát? - nyújtotta felém a Jack Daniel's-es üveget. Elragadtattam magam és lekevertem neki egy pofont, amitől tényleg leesett a székről és a sminkasztal alatt kötött ki. Az alkohol a gyűrött zakójára és a padlóra ömlött, hatalmas foltban szétterülve. Meglepődtem és elszégyelltem magam, habár a dühöm továbbra is fortyogott. Segítettem neki felülni és felitatni a nedvességet a ruhájáról.
- Hol van Blair? - kapta el a kezemet hirtelen - Itt kellene lennie...
Láttam, hogy a pofon kijózanítólag hatott rá, úgyhogy leültem mellé. Kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
 - Chuck, nem fogom újra elmondani, kérlek hallgass végig és figyelj rám. Nagyon szeretlek, egyszerre vagy a barátom és testvérem, vagyis nem tud nem érdekelni, hogyan teszed tönkre magad. Egy hónapja mást sem látok GossipGirl-ön, mint hogy Chuck Bass-t a város különböző pontjairól szedik össze hajnalban táncoslányok, maffiózók és egyéb kétes alakok mellől. A Bass Vállalat részvényei eközben napról napra zuhannak rekord mélységekbe a tőzsdén, Lily már képtelen tartani a hátát hitelezők felé, Bart munkája bármelyik nap semmivé válhat.
Láttam, hogy levegőt vesz, hogy megszólaljon, de nem hagytam.
- Tudom mit érzel, hogy azt hiszed menten megbolondulsz, ha nem tereled el a figyelmed. Igen, a szerelem ilyen aljas, sunyi dög, a beteljesületlen szerelem pedig maga a pokol, tudom. Felemészt és mindent elpusztít, ami az útjába áll. Ne hidd, hogy ő nem ugyanezt érzi, ezért is szökött el innen, nem lesz esküvő, - mozdulatlanná dermedve nézett rám - de azt mondta, hogy veled sem lehet, mert Louis gyerekével terhes.
- Szeret?
- Hallottad, amit mondtam? Egyikőtöket sem akarja látni, nem árulta el hová megy, még nekem sem. Azt mondta, megígérte neked, hogy örökké a családod lesz és mivel nem tudja betartani az ígéretét, ezért elmenekül mindkettőtök elől...
Tompa puffanás hallatszódott a szoba másik feléből és egy fehér rózsafej gurult be a szőnyegre. Azonnal talpra álltam, hogy kiderítsem, kié a díszrózsa. Egy ajtófélfának dőlt, mozdulatlanná dermedt Louis-t találtam ott.
- Istenem... mióta állsz itt? - kérdeztem suttogva, de rögtön tudtam, hogy túl régóta ahhoz, hogy mindent tudjon. - Louis, tudnod kell, hogy nagyon szeret és nem akart bántani, egyetlen pillanatig sem, ugye tudod?
Fogalmam sincs hallotta-e minden szavamat, mert hátat fordított nekem és lassan elindult a folyosón a kijárat felé.
Két összetört szív után kell nagytakarítanom és ötletem sincs, hogyan tudnék minél kevesebb szemetet hátrahagyni...

~~~Nate~~~
Dannel utoljára a St.Jude-os ballagáson voltunk ennyire elegánsak, nyugodtan mondhatom, hogy Blair büszke lehet, hogy ilyen jóképű, elegáns barátai vannak.
- Szorít a nyakkendő. - súgta Dan a vállam mellett.
- A flanel ing kényelmesebb mi, brooklyni fiú? - böktem oldalba és ha nem az oltár mellett várakoztunk volna a menyasszonyra, biztos vagyok benne, hogy viszonozta volna. A jókedvünk viszont egyik pillanatról a másikra foszlott semmivé, amikor Georgina és Ivy kart karba öltve megjelentek a templom végében.

~~~Georgina~~~
Döbbent tekintetektől követve léptem fel az emelvényre, a mikrofon elé.
- Kedves egybegyűltek, mint azt már bizonyára mindnyájan tudják, azért gyűltünk ma össze, hogy két szép ember a házasság igen szent intézményében egybekeljen blablabla, ám azzal a szomorú hírrel kell szolgáljak, hogy már egyikőjük sincs az épület falain belül és ezt azonnal Gossip Girl is megerősíti önöknek.
Sorozatos mobilcsörgés töltötte be a hatalmas teret és senki nem bírt ellenállni a kíváncsiságnak.

Hello Upper East Side!
Hatalmas királyi bomba készül felrobbanni, egészen pontosan a JFK repülőtéren. Mrs. Monacot most látták felszállni egy Európába tartó gépre, eljegyzési gyűrű és minden egyéb esküvői kellék nélkül. Segítsetek megfejteni mi lehet ez; lányszöktetés herceg nélkül? Nászút herceg nélkül?
Azt hiszem ezt a frigyet az óceán választja ketté, mindörökké, ámen.
Csóközön,
GossipGirl

- Nos, hogy már tudjuk ez a pompás lakodalom elmarad, szeretném önöket megnyugtatni, hogy nem jöttek ide hiába, lenne pár bejelenteni valóm a jelenlévőkkel kapcsolatban, ígérem nem okozunk csalódást. Először is engedjék meg, hogy bemutassam kedves ismerősömet, Ivy Dickens-t, aki hosszú hónapokon át játszotta Charlie Rhodes szerepét, kiváló színészi képességről tanúbizonyságot adva. Tapsot neki!
A döbbent csönd, ami a szavaimat kísérte, hatalmas elégedettséggel töltött el, olyan volt minden, mint a régi szép időkben, mikor még mindenki pontosan tudta, mit jelentett, ha azt mondtam:
a ribanc visszatért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése